Raport de evaluare a implementarii Legii 544/2001 pe anul 2014
Raport de evaluare a implementării Legii 544/2001 pe anul 2014;
Raport de evaluare a implementării Legii 544/2001 pe anul 2015;
Raport de evaluare a implementarii Legii 544/2001 pe anul 2016
Raport de evaluare a implementării Legii 544/2001 pe anul 2016;
Raport periodic de activitate pe anul 2016
Raport de evaluare a implementarii Legii 544/2001 pe anul 2017
Raport de evaluare a implementării Legii 544/2001 pe anul 2017;
Raport periodic de activitate pe anul 2017
Raport de evaluare a implementarii Legii 544/2001 pe anul 2018
Raport de evaluare a implementării Legii 544/2001 pe anul 2018;
Raport periodic de activitate pe anul 2018
Raport de evaluare a implementarii Legii 544/2001 pe anul 2019
Raport de evaluare a implementării Legii 544/2001 pe anul 2019;
Raport periodic de activitate pe anul 2019
Raport de evaluare a implementarii Legii 544/2001 pe anul 2020
Raport de evaluare a implementării Legii 544/2001 pe anul 2020;
Raport periodic de activitate pe anul 2020
Raport de evaluare a implementarii Legii 544/2001 pe anul 2021
Raport de evaluare a implementării Legii 544/2001 pe anul 2021;
Raport periodic de activitate pe anul 2021
Raport de evaluare a implementarii Legii 544/2001 pe anul 2022
Raport de evaluare a implementării Legii 544/2001 pe anul 2022;
Raport periodic de activitate pe anul 2022
EXTRAS din Legea nr. 544 din 12 octombrie 2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, cu modificările şi completările ulterioare
Art. 5
(1) Fiecare autoritate sau institutie publică are obligația să comunice din oficiu următoarele informații de interes public:
a) actele normative care reglementează organizarea și funcționarea autorității sau instituției publice (https://anitp.mai.gov.ro/legislatie/);
b) structura organizatorică (https://anitp.mai.gov.ro/organigrama/ ), atributiile departamentelor (https://anitp.mai.gov.ro/legislatie/), programul de functionare (https://anitp.mai.gov.ro/contact/ ), programul de audiente al autoritatii sau institutiei publice (https://anitp.mai.gov.ro/contact/);
c) numele si prenumele persoanelor din conducerea autoritații sau a instituției publice (https://anitp.mai.gov.ro/conducerea-unitatii-si-agenda-de-lucru/),și ale funcționarului responsabil cu difuzarea informatiilor publice (https://anitp.mai.gov.ro/responsabil-cu-informarea-publica/);
d) coordonatele de contact ale autorității sau instituției publice, respectiv: denumirea, sediul, numerele de telefon, fax, adresa de e-mail și adresa paginii de Internet (https://anitp.mai.gov.ro/contact/);
e) sursele financiare (https://anitp.mai.gov.ro/buget/), bugetul (https://anitp.mai.gov.ro/buget/), bilantul contabil (https://anitp.mai.gov.ro/bilant/);
f) programele și strategiile proprii ( https://anitp.mai.gov.ro/programe-si-strategii/);
g) lista cuprinzând documentele de interes public (https://anitp.mai.gov.ro/ro/docs/Informare%20Publica/De%20la%20Presa/LISTA_DOCUMENTELOR_DE_INTERES_PUBLIC.pdf);
h) lista cuprinzand categoriile de documente produse și/sau gestionate, potrivit legii (https://anitp.mai.gov.ro/ro/docs/Informare%20Publica/Lista%20cu%20categ%20de%20doc%20prod%20sau%20gestionate.docx);
i) modalitățile de contestare a deciziei autorității sau a institutiei publice în situația în care persoana se consideră vătămată în privința dreptului de acces la informațiile de interes public solicitate (https://anitp.mai.gov.ro/modalitati-de-contestare-a-deciziei-autoritatii/).